gggg

بررسی اجمالی دوره مایا

شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ 1158 60 بدون دیدگاه

توضیحات

ایجاد استخوان بندی در نرم‌افزارهای سه بعدی سازی کار نسبتاً پیچیده‎‌ ای است، اما در عین حال یکی از کارهایی است که در فرایند پویانمایی باید با آن آشنایی داشته باشید. در این دوره آموزشی، با بسیاری از تکنیک‌های ریگینگ و استخوان بندی در نرم‌افزار Maya 2017 آشنا خواهید شد. همچنین یاد می‌گیرید که استخوان بندی را با پیکر کاراکتر مورد نظر ادغام نمایید. در ابتدای این دوره، ویژگی‌های استخوان بندی مورد نظر خود در عملیات نهایی (شامل بازوهای قابل حرکت، ستون فقرات انعطاف‌پذیر، پاهای همسان و شانه‌های متقارن) را تعیین می‌کنید. سپس کار خود را با استخوان لگن شروع می‌کنید و کنترل‌های سینماتیک معکوس (IK) را برای پاها اعمال می‌کنید. پس از آن، بردار زانو را تنظیم می‌نمایید. شما همچنین با شیوه ایجاد قابلیت‌های کنترلی بازوها و انگشتان آشنا می‌شوید. این دوره آموزشی، تکنیک‌های قرار دادن پوست بر روی پیکر کاراکتر را نیز خواهید آموخت. در انتهای این دوره، به تمامی ویژگی‌های اساسی فرایند ریگینگ تسلط خواهید یافت و با انواع و اقسام استخوان بندی آشنا خواهید شد.

کامپیوتر